Service & Support
Pålitlig service och kontinuerlig support är avgörande i affärsvärlden, särskilt med tanke på oförutsedda händelser i krävande miljöer. Förhindra att haverier hindrar din verksamhet genom att maximera täckningen och säkra certifierade reparationer med auktoriserade reservdelar. Dessutom inkluderas säkerhetspatchar och uppdateringar av firmware och programvara för att garantera en pålitlig och säker teknisk miljö.
Reparationer & Support
För smidiga reparationer och support, få den hjälp du behöver när du behöver den. Dra nytta av självbetjänings-diagnosverktyg eller skicka förfrågningar enkelt online. Zebras digitala supportgrupp står till ditt förfogande för vanliga frågor, eller så kan du ringa för snabb och direkt support.
Trygghetsplaner
Trygghetsplaner är anpassningsbara efter ditt företags unika behov. Välj den plan som bäst motsvarar dina affärsmål och budget. Zebra OneCare-planer sträcker sig från Essential-täckning till förhöjd Select-support och inkluderar även specialiserade planer för specifikt skydd. På detta sätt kan du skräddarsy din support och trygghet enligt dina företagskrav.